Доставка замовлень
Оформлення замовлення відбувається декількома способами:
- Ви можете додати делікатеси до кошика, натиснувши на кнопку замовити.
- Зателефонувавши нашим менеджерам, які в свою чергу нададуть Вам допомогу з вибором та оформлять замовлення за телефоном.
Сплатити замовлення можна двома способами:
1. Оформивши замовлення післяплатою, Ви розраховуєтесь на відділенні кур'єрської служби доставки при отриманні. Стягується додаткова плата:
- Від 1% до 2% за післяплату (залежить від кур'єрської компанії)
- Від 0 до 18 грн за відправку грошей назад одержувачу (залежить від кур'єрської компанії)
- 100% страхування посилки – розраховується від суми післяплати
2. Переказ коштів на картку Приват Банку відбувається до відправлення замовлення.
- Комісія 0,5% від суми замовлення
- Страхування посилки за Вашим бажанням
Доставку замовлення оплачує одержувач - вартість залежить від обсягу та ваги посилки.
Так само Ви можете замовити кур'єра – який доставить замовлення на адресу (додаткова послуга кур'єрської компанії від 30 грн)
Ми працюємо з такими компаніями доставки:
- Нова пошта
- Інтайм
- Гюнсел
- Автолюкс
- Міст Експрес
Наша упаковка – всім упаковкам – упаковка
- Ми гарантуємо якість упаковки – використовуючи пінопласт, картон та гелієвий лід (для збереження температурного режиму протягом 72 годин)
- При отриманні великого прохання звернути увагу на стан пакувальної коробки, у випадку якщо порушена стрейч плівка або є вм'ятини, то відкрийте посилку при співробітнику кур'єрської компанії і переконайтеся в цілісності замовлення.
- У разі пошкодження замовлення напишіть заяву про псування цілісності посилки – кур'єрська компанія відшкодує збитки.
Обмін та повернення
Бо ми працюємо продуктами харчування і кожну позицію перевірити ми не можемо, тому що все має заводське впакування – ми приймаємо претензії щодо якості протягом двох тижнів з дати відправки. Протягом цього часу ми зробимо Вам обмін за таких умов:
- У жодному випадку не викидайте продукцію з упаковкою.
- Зробіть фотографію та надішліть нам по viber або на e-mail. Ми вивчимо зовнішній вигляд і ухвалимо рішення про пересилання зіпсованого товару нам.
- Упакувати продукцію та відправити її нам назад за наш рахунок, тільки після нашого рішення.
Повернення можливе у випадку м'ятої банки, за наявності відколів або тріщини скляної банки, порушення герметичності, відправки не тих позицій, які замовляли.